T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
Çanakkale’ye gelen Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN, ilk olarak Ticaret ve Sanayi Odasında, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı’nın Çanakkale yatırımları ile ilgili toplantısına katıldı.
Belediye Başkanları, Muhtarlar, İş Adamları, Sivil Toplum Kuruluş temsilcileri ve protokol üyelerinin katıldığı toplantıda Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN, Vali Orhan TAVLI, Adalet ve Kalkınma Partisi Grup Başkanvekili Çanakkale Milletvekili Bülent TURAN, birer konuşma yaptı.
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN yaptığı konuşmada "Bir ülkenin ekonomisine güvenin en iyi göstergesi, yurt dışındaki yatırımcının, finans kuruluşunun o ülkeye olan bakışı ve ilgisidir. 1915 Çanakkale Köprüsü, dünyanın en önemli firmalarının şartname satın aldığı bir ihale oldu. Yine memnuniyetle söylüyoruz 4 ayrı grup, 4 ayrı ortaklık girişimi ihalemize teklif verdi." dedi.
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN, Kurtuluş Savaşı'na maya çalan, millet olma şuurunun ne demek olduğunu buradan tüm dünyaya yayan Çanakkalelilerle bir arada bulunmaktan büyük mutluluk duyduğunu söyledi.
15 Temmuz'da ülke insanının, kadın, genç, yaşlı demeden, daha da önemlisi dini, dili, meşrebi, etnik yapısını düşünmeden, millet olma şuuruyla meydanlara çıktığını anlatan Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN, "Çanakkale'nin üzerinden yüz yıl geçmiş olabilir, ancak yeni nesil ecdadı unutmadı. Çanakkale ruhunun ne demek olduğunu Çanakkale'de yedi düvele karşı mücadele etmenin ne demek olduğunu unutmadı, biliyor." ifadesini kullandı.
"Edirne'den Kars'a kadar 3 veya 4 doğu-batı aksında koridor oluşturduk"
Bakanlığın çalışmaları hakkında bilgi veren Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN, 2003 yılında ulaştırma ana plan stratejisini ortaya koyduklarını, bu çalışmanın içinde bakanlık bürokratlarının yanı sıra sivil toplum kuruluşlarının ve üniversitelerin de yer almasını sağladıklarını dile getirdi. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN, şöyle devam etti: "Bu çalışmaların sonucunda şöyle bir fotoğraf ortaya çıktı; bu coğrafyada yaşamayı avantaja çevirmemiz lazım. Asya ile Avrupa'yı kesintisiz yollarla, demir yollarıyla hatta yüksek hızlı demir yollarıyla, hava, deniz limanlarıyla birbirine bağlayıp entegre edersek dünyanın bu coğrafyadaki taşımacılığından istediğimiz avantajı, katma değeri elde ederiz. Baktığımız ilk nokta bu. Edirne'den Kars'a kadar 3 veya 4 tane doğu-batı aksında koridor oluşturduk. Yine 'yetmez' dedik, 'Karadeniz'i Akdeniz'e bağlamazsak, ülkemizin kuzeyi ile güneyi arasında ana koridorlar oluşturmazsak yine yarım kalır.' dedik. Bu anlamda da 18 koridor belirledik. Bu koridorlarda da yapmaya çalıştığımız, Karadeniz ile Akdeniz'i bölünmüş yollarla birbirine bağlamak, insanımızın hayatını kolaylaştırmak, ama aynı zamanda ülkemizin endüstrisinin gelişmesinin olmazsa olmazı olan ulaşım ve erişimi sağlamak."
Ayak açıklığındaki "2023 metre"nin anlamı
Asya'dan gelen bütün yük hareketinin İstanbul üzerinden Avrupa'ya gönderilmesi durumunda adeta "şişe boğazı gibi bir koridor" oluşturulmuş olacağını belirten Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN, bunun bilinciyle o koridoru rahatlatmak için Marmaray Projesi'ni yaptıklarını anlattı.
Yavuz Sultan Köprüsü ve Osmangazi Köprüsü'nün yanında 384 kilometrelik otoyol sürecini başlattıklarını dile getiren Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN "Ancak 'Trakya'yı Çanakkale üzerinden eğer Ege'ye, eğer batı Akdeniz'e bağlamazsak işte söylediğimiz o büyük fotoğrafın önemli bir halkası eksik kalacak.' dedik onun için de 1915 Çanakkale Köprüsünü olmazsa olmaz olarak gördük." dedi.
1915 Çanakkale Köprüsü projesinin dünya çapında bir proje olduğunu vurgulayan Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN, anlamlı olması için 2023 yılında açmayı planladıkları köprünün ayak açıklığını da 2023 metre olarak yapmaya karar verdiklerini ifade etti.
"İnşallah 18 Mart'ta köprünün temelini atacağız"
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN, köprünün ihalesiyle ilgili ilk teklifi 26 Ocak'ta aldıklarını belirterek, şunları söyledi:
"Teklifleri alırken ekonomiyle ilgili, ülkemizle ilgili 'ülkenin ekonomisi kötü, bu ülkenin ekonomisine güvenilmez' diye algı oluşturulmaya çalışılıyordu. Bir ülkenin ekonomisine güvenin en iyi göstergesi, yurt dışındaki yatırımcının, finans kuruluşunun o ülkeye olan bakışı ve ilgisidir. 1915 Çanakkale Köprüsü, 24 tane dünyanın en önemli firmalarının ve bu konuda dünyanın önde gelen ülkelerinin şartname satın aldığı bir ihale oldu. Yine memnuniyetle söylüyoruz 4 ayrı grup, 4 ayrı ortaklık girişimi ihalemize teklif verdi. Kore'den, Japonya'dan, Çin'den, İtalya'dan 8 dünya çapındaki büyük firma teklif verdi. 7 tane sadece ülkemizde değil, dünyada kendisini ispatlamış firma da bu ortak girişimlerin içinde yer aldı ve teklif verdiler. Bu tekliflerle birlikte dünya çapında 13 finans kuruluşu 'evet ben Türkiye'nin ekonomisine, geleceğine, istikrarına güveniyorum, biz bu köprünün finansmanını sağlarız' diye mektuplarını verdiler. Yine bu ülkeye olan güvenin göstergesi olarak, 10,5 milyar, eski parayla 10,5 katrilyonluk köprü ve Malkara'ya kadar olan 101 kilometrelik otoyolun ihalesini yapmış olduk. 18 Mart'ta inşallah köprünün temelini atacağız."
Proje bittiğinde Avrupa'dan Türkiye'ye gelen, Ege, batı Akdeniz hatta Batı İç Anadolu'ya gitmek isteyenlerin Çanakkale üzerinden geçeceğini, aynı bölgeden, Trakya, Balkanlar ve Avrupa'ya hareketlerin de bu güzergâh üzerinden yapılacağını anlatan Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN, bunun da ülke ekonomisine ve istihdamına ciddi katkı sağlayacağını ifade etti.
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN, projenin hazırlık sürecinde çok ince eleyip sık dokuduklarını, tarihi dokunun olumsuz etkilenmemesi için değişiklikler yaptıklarını belirterek, "70 sente muhtaç olan, birkaç milyon dolar borç bulduğu zaman verenlerin karşısında el pençe duran Türkiye, bu duruma geldi. Türkiye'nin tamamında 6 bin 100 kilometre olan bölünmüş yolu 25 bin kilometreye çıkardık. 26 olan havaalanı sayısını 55'e çıkardık. Yılda 35 milyon yolcu taşırken, 180 milyonlara çıktı." diye konuştu.
Toplantıda ayrıca Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN, Belediye Başkanları, Muhtarlar, İş Adamları, Sivil Toplum Kuruluş temsilcilerinin öneri ve taleplerinin yerine getirilmesi için Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı yetkililerine talimat verdi.
Çanakkale Merkez Işıklar Köyü Muhtarı Ali Alp’in Köyü için PTT Şubesi talebine karşılık Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN, Işıklar Köyüne mobil şube gönderecekleri müjdesini verdi.
Çanakkale Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Kaya Üzen’in Çanakkale- Ankara uçak seferlerinin haftada 7 güne çıkartılması talebine karşılık Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN, 31 Mart 2017 tarihinden itibaren Çanakkale-Ankara uçak seferlerinin 7 güne çıkartılacağının müjdesini verdi.
AK Parti Kepez Belde Başkanı Alper Altınok’un Kepez Beldesine Balıkçı Barınağı talebine karşılık Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN, Kepez’de barınakla ilgili bir çalışma başlatmak üzere ilgililerin gönderileceğini belirtti.
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet ARSLAN’ın Çan Belediye Başkanı Abdurrahman Kuzu’nun Çan-Çanakkale arasındaki 70 kilometrelik karayoluna sıcak asfalt kaplaması yapılması talebine de olumlu yanıt vererek sıcak asfalt kaplamasının yapılacağı müjdesini verdi.