Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. ÇANAKKALE VALİLİĞİ
T.C. ÇANAKKALE VALİLİĞİ
T.C. ÇANAKKALE VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Bağlı Birimler Mevzuat İlimizde Görev Yapmış Valiler Kurumsal Kimlik
  • ÇANAKKALE
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kolluk Gözetim Komisyonu Kamu Hizmet Standartları Yatırım ve İstatistik
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Bültenleri Basın Açıklamaları İhale İlanları Resmi İlan Portalı Kurul Kararları
  • İLETİŞİM
°C
17
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Doç. Dr. Ömer TORAMAN
      • Vali Yardımcıları
        • Mustafa ÖZSOY
        • Dr. Polat KARA
        • Abdül Kadir DURAN
        • Ömer ŞAHİN
      • Kaymakamlar
        • Salih SAK
        • Emrah BÜTÜN
        • Ercan KAYABAŞI
        • Mehmet Halit HAYDAROĞLU
        • Dr. Emre NEBİOĞLU
        • Murat ÇİÇEK
        • Yunus KIZILGÜNEŞ
        • Bekir ABACI
        • Nurbaki YALÇIN
        • Emre ÖZTÜRK
        • Mehmet Can İRDELP
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Birimi
    • Bağlı Birimler
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • Sahil Güvenlik Grup Komutanlığı
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • Mevzuat
      • Valilik Kararları
      • Yönergeler
    • İlimizde Görev Yapmış Valiler
    • Kurumsal Kimlik
  • ÇANAKKALE
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Yatırım ve İstatistik
      • Dosyalar ve Veriler
      • Köydes Projeleri
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Bültenleri
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
    • Resmi İlan Portalı
    • Kurul Kararları
      • İl Mahalli Çevre Kurulu Kararları
  • İLETİŞİM
 

Boğazın Gerdanlığı 1915 Çanakkale Köprüsü’nün Açılışına Sayılı Günler Kaldı

19.02.2022
Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Adil KARAİSMAİLOĞLU ve Vali İlhami AKTAŞ, 18 Mart 2017 tarihinde Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN tarafından temelleri atılan ve 26 Şubat 2022 tarihinde hizmete girecek Mega Proje 1915 Çanakkale Köprüsü’nü ziyaret ederek incelemelerde bulundular.

AK PARTİ Çanakkale Milletvekili Jülide İSKENDEROĞLU, Ulaştıma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Enver İSKURT, Karayolları Genel Müdürü Abdulkadir URALOĞLU, Limak Yatırım Yönetim Kurulu Başkanı Ebru ÖZDEMİR, Karayolları Genel Müdürlüğü Kamu Özel Sektör Ortaklığı Bursa Bölge Müdürü Sezgin KÜÇÜKBEKİR, Lapseki Kaymakamı Fatih ÇELİKKAYA, Lapseki Belediye Başkanı Eyüp YILMAZ, İl Genel Meclis Başkanı Nejat ÖNDER, İl Emniyet Müdürü Faruk KARADUMAN, İl Jandarma Komutanı J. Kd. Albay Tahsin SARUHAN,  AK Parti İl Başkanı Naim MAKAS ve Milliyetçi Hareket Partisi İl Başkanı Ali Tuğrul YILDIRIM, belediye başkanları, ÇOK A.Ş. yöneticileri, siyasi parti temsilcileri ve kurum müdürlerinin de bulunduğu 1915 Çanakkale Köprüsü incelemelerinde Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Adil KARAİSMAİLOĞLU ve Vali İlhami AKTAŞ, köprü yetkililerinden projede gelinen son durum hakkında brifing aldılar.

Yapılan bilgilendirmenin ardından Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Sayın Adil KARAİSMAİLOĞLU, Vali İlhami AKTAŞ, AK PARTİ Çanakkale Milletvekili Jülide İSKENDEROĞLU ve beraberindeki heyet ile birlikte, Türkiye’nin diğer illerinden gelen Mühendislik fakültesinde öğrenim gören öğrencilerle birlikte 1915 Çanakkale Köprüsü’nden yürüyerek Asya kıtasından Avrupa kıtasına geçtiler.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Sayın Adil KARAİSMAİLOĞLU, 1915 Çanakkale Köprüsü yürüyüşünün ardından Avrupa kıtasında 1915 Çanakkale Köprüsü hakkında basın mensuplarına bir açıklama yaptı. 

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Sayın Adil KARAİSMAİLOĞLU, “Bizler, Çanakkale’ye her geldiğimizde aynı zamanda hilali yere düşürmemek için aziz şehitlerimizin manevi huzuruna da çıkıyoruz. Onlar, savaşta gösterdikleri müthiş kahramanlıkları ile tüm dünyaya, Türkiye’nin düşmanlarına bir şey öğretti; ‘Çanakkale’nin geçilemediğini…’ Çünkü Çanakkale düşman için hiçbir zaman geçilemeyecek. Ancak, söz konusu dostluk, kardeşlik, üretim, ticaret, turizm, istihdam olunca, sadece 6 dakikalık konforlu bir yolculuk ile Çanakkale Boğazı’nın bir yakasından diğer yakasına geçmek mümkün olacak.” dedi.

TARİHE NOT DÜŞÜYORUZ
 
Asya ile Avrupa kıtalarını Çanakkale Boğazı'nda ilk kez birbirine bağlayan 1915 Çanakkale Köprüsü üzerinde yürüdüklerini, kesintisiz bir şekilde Asya’dan Avrupa’ya geçerek tarihi anlara şahitlik ettiklerini aktaran KARAİSMAİLOĞLU, konuşmasına şöyle devam etti:

“Marmaray gibi, İstanbul Havalimanı gibi, Avrasya Tüneli gibi, Yavuz Sultan Selim ve Osmangazi Köprüleri gibi Türkiye Cumhuriyeti tarihindeki en önemli ulaşım projelerinden birini daha başarıyla tamamlıyoruz ve tarihe not düşüyoruz. Bir hafta sonra 26 Şubat 2022 tarihinde de Cumhurbaşkanımızın teşrifleri ile köprümüzü aziz milletimizin ve dünyanın hizmetine sunacağız. Yatırım bedeli 2 milyar 545 milyon euro tutarındaki Malkara-Çanakkale Otoyolu ve 1915 Çanakkale Köprüsü ile Çanakkalelileri ve tüm milletimizi şanlı tarihine ve 21. Yüzyıl’a yaraşır bir eser ile buluşturuyoruz. 1915 Çanakkale Köprüsü, 89 kilometresi otoyol ve 12 kilometresi bağlantı yolu olmak üzere toplam 101 kilometre uzunluğundaki Malkara-Çanakkale Otoyolu’na dahildir. Yaklaşık 5 bin 100 personel ve 740 adet iş makinesi ile gece gündüz çalışarak inşa ettiğimiz bu eşsiz proje, orta ve yan açıklıkları ile birlikte yaklaşım viyadüklerinin toplamıyla, geçiş uzunluğu 4 bin 608 metreye ulaşan köprümüz, kendi alanında dünyada ilk sırada yer alan bir projedir. Köprünün 2023 metrelik orta açıklığı Cumhuriyetimizin 100'üncü kuruluş yıl dönümünü, 318 metrelik çelik kuleleri de Çanakkale Deniz Zaferi'nin kazanıldığı 18 Mart 1915'i sembolize etmektedir. Kulelerin kırmızı beyaz rengi ise ‘al bayrağımızı’ temsil etmektedir. 2023 metrelik orta açıklığı ile dünyanın en uzun orta açıklıklı asma köprüsüdür.”

1915 ÇANAKKALE KÖPRÜMÜZ “EN”LERİN PROJESİDİR

“Deniz seviyesinden yüksekliği, Seyit Onbaşı’nın sırtında taşıdığı, savaşın kaderini değiştiren 16 metrelik top mermisinin figürü ile 334 metreye ulaşan kule yüksekliği ile köprümüz, dünyanın en yüksek kulelerine sahip asma köprüsü olacak” diyen Ulaştırma Bakanı KARAİSMAİLOĞLU, iki çelik kule arasındaki köprünün, dünyada ikiz tabliye olarak tasarlanan nadir asma köprülerden biri olma özelliğine sahip olduğunu söyledi. Dünyada 2 bin metre orta açıklığın üzerinde ikiz tabliye olarak dizayn ve inşa edilen ilk köprü olarak tarihe geçeceğini belirten KARAİSMAİLOĞLU, köprünün “en”leri arasında yer alan bilgileri de paylaştı. Ulaştırma ve Altyapı Bakanı KARAİSMAİLOĞLU, “Köprümüzün ana kablosunda kullanılan 162 bin kilometrelik toplam tel uzunluğu ile dünyanın çevresi 4 kez dönülebilmektedir. Kule kesonları alan olarak kıyaslandığında 1 futbol sahası büyüklüğündedir. Köprüde kullanılan 227 bin metreküplük beton ile 100 metrekarelik 5 bin 900 adet daire, yani 25 bin nüfuslu bir ilçe kurulabilir. Köprüde kullanılan 177 bin ton çelik ile 177 bin adet binek otomobil üretilebilmektedir. Ayrıca, köprü kulelerinin üst bağ kirişinin yerleştirilmesi esnasında 155 ton ağırlık ve 318 metre yükseklik parametreleri baz alındığında dünyada yapılan en büyük ağır kaldırma operasyonu gerçekleştirildi. Yani; 1915 Çanakkale Köprümüz ‘en’lerin projesidir. Çanakkale Boğazı’na adeta mühür vuracak ve ülkemizin simge yapılarından biri olacaktır” diye konuştu.

516 BİN 863 ADET FİDAN DİKİLDİ

Proje kapsamında; bir asma köprü, 2 yaklaşım viyadüğü, 2 betonarme viyadük, 6 hidrolik köprüsü, 6 alt geçit köprüsü, 43 üst geçit, 40 alt geçit ve 236 menfez inşa ettiklerini aktaran KARAİSMAİLOĞLU, 12 kavşak, 4 otoyol hizmet tesisi, 5 ücret toplama istasyonu ve biri Ana Kontrol Merkezi ve Bakım İşletme Merkezi olmak üzere 2 adet bakım işletme merkezinde de çalışmaları bitirdiklerini söyledi. Peyzaj çalışmaları kapsamında 516 bin 863 adet fidan dikildiğine dikkati çeken KARAİSMAİLOĞLU, “Ayrıca, trafik güvenliği çalışmaları kapsamında; 2 bin 557 adet aydınlatma direği, 6 bin 360 metrekare düşey levha montajı, 167 bin metrekare yatay işaretleme, 411 kilometre otokorkuluk, 196 kilometre tel çit ve 17,5 kilometre uzunluğunda yaya otokorkuluk montajı da gerçekleştirdik. Akıllı Ulaşım Sistemleri kapsamında da 225 bin 250 metre uzunluğunda Fiber Optik İletişim Altyapısı tesis ettik” ifadelerini kullandı.

ULUSAL VE ULUSLARARASI TURİZMİN GELİŞMESİNE BÜYÜK KATKI SAĞLAYACAK

Üretim, ticaret ve turizm faaliyetlerinin gelişmesi açısından ulaşımın olmazsa olmaz bir etken olduğuna vurgu yapan Ulaştırma Bakanı KARAİSMAİLOĞLU, konuşmasını şöyle sürdürdü:

“Bakanlığımız uhdesinde 2003-2020 yılları arasında gerçekleştirile karayolları yatırımlarının ülkemizin Gayri Safi Milli Hasılası’na katkısı toplamda 109 milyar 250 milyon lirayı aşmıştır. Yıllık 6 milyar 69 milyon liranın üzerinde olan bu katkının yanı sıra, üretime toplam katkısı 237 milyar 539 milyon lirayı geçmiştir. Bu da üretimde yıllık 13 milyar 197 milyon lirayı aşan bir katkı anlamına gelmektedir. O nedenledir ki karayolları yatırımları, akarsular gibidir. Gittiği her yere, ulaştığı her coğrafyaya iş, aş, refah getirir. Tıpkı Yeni Türkiye’nin yeni projesi, 1915 Çanakkale Köprüsü ve Malkara-Çanakkale Otoyolu’nun Çanakkale’ye ve bölgeye getireceği yeni yatırım ve istihdam fırsatları gibi. Projemiz henüz açılmadan, bölgenin yeni Organize Sanayi Bölgelerine ihtiyacı ciddi anlamda artırmıştır. Ulusal ve uluslararası turizmin gelişmesine de büyük katkı sağlayacak proje; Malkara yerleşiminin güneyinden, Şarköy ilçesinin batısından geçtikten sonra güneybatıya yönelerek Evreşe ilçesinin doğusundan Gelibolu Yarımadası’na, Gelibolu’nun kuzeyinden geçerek Sütlüce–Şekerkaya mevkileri arasında yer alan 1915 Çanakkale Köprüsü ile Lapseki ilçesi Şekerkaya mevkiine ulaşmaktadır. Projemiz, nüfusun önemli bir bölümünün yaşadığı Marmara ve Ege bölgelerindeki limanlar, demiryolu ve hava ulaşım sistemlerinin karayolu ulaşım projeleri ile entegrasyonunu sağlayacaktır. Bu bölgelerde ekonomik gelişime ve sanayinin ihtiyaç duyduğu dengeli bir planlama ve yapılanmanın oluşturulmasına imkan sunmaktadır. Avrupa ülkeleri, Balkanlar ve özellikle Yunanistan ve Bulgaristan ile ticari ilişkilerin yanı sıra kültürel etkileşim de olumlu yol alacaktır.”

Malkara-Çanakkale Otoyolu’nun, Gebze-İzmir Otoyolu’na Balıkesir civarında bağlanması ile İzmir, Aydın, Antalya gibi turizm merkezlerinin Avrupa ülkeleri ile arasındaki mesafenin kısalacağını kaydeden KARAİSMAİLOĞLU, yine köprünün varlığının lojistik açıdan sağlayacağı fayda ile bölgenin Türkiye ticareti ve üretimi için de bir cazibe merkezine dönüşmesini sağlayacağını, böylece iş turizmini de geliştireceğini ifade etti.

TÜRKİYE’NİN BATISINDA OTOYOL ENTEGRASYONU TAMAMLANACAK

Özellikle Edirne ile Kapıkule ve bu bölgelerden gelen araç trafiğinin Osmangazi Köprüsü aracılığı ile Çanakkale ve Ege Bölgesi’ne dağıldığını dile getiren KARAİSMAİLOĞLU, şu değerlendirmelerde bulundu:

“Bu projeyle birlikte söz konusu olan araç trafiğinin Çanakkale’den de geçmesiyle bölgenin cazibesini artacaktır. Malkara-Çanakkale Otoyolu projesinin hizmete girmesi ile mevcut bölünmüş güzergahı devlet yoluna kıyasla yaklaşık 40 kilometre kısalacak. Aynı zamanda feribot ile karşıya geçişlerde yaşanan zaman kayıpları dikkate alındığında Çanakkale Boğazı’ndan daha hızlı bir geçiş sağlanarak seyahat süresi oldukça kısalacaktır. Feribotla yaklaşık 60 dakikada geçilen ancak saatler sürebilen bekleme süreleriyle kimi zaman hava durumuna göre kapanan geçişler nedeni ile saatleri bulan Çanakkale Boğazı'ndan geçiş, projemizle sadece 6 dakikaya inecektir. 1915 Çanakkale Köprüsü ile Türkiye’nin batısında otoyol entegrasyonu tamamlanacaktır. Marmara’yı çevreleyen otoyol zincirinin halkaları birleşecek, Avrupa ile Türkiye’nin batı ve güney bölgeleri arasında doğrudan bağlantı olacak ve bu bölgelerde gelişmeyi hızlandıracaktır. 2003 yılından bugüne, ecdadımızın bize bıraktığı mirası ileriye taşıyan, bu mirasa güçlü bir saygıyı temsil eden, Türkiye’yi dünyaya bağlayan projeleri bir bir hayata geçiren AK Parti hükümetlerinin yeni bir eseri olan projemiz, Yeni Türkiye’den tarihi bir mesajdır. 1915 Çanakkale Köprüsü; dünyanın en büyük 10 ekonomisine girmek için azimle çalışan yeni Türkiye’nin, bu yolda son dönemeçte olduğunun göstergesidir. 18 Mart 1915’te kazanılan Çanakkale Deniz Zaferi’nden bugüne Türkiye’nin aldığı mesafeyi, tüm dünyaya gösterecek bir nişanedir. Pandemiye rağmen büyüyen ve ihracatta Cumhuriyet rekoru kıran, yarını değil 2053 vizyonu ile tam bağımsız Türkiye’nin bir mühürüdür.”

 AZİZ ŞEHİTLERİMİZİN HATIRASINI BAĞRINDA TAŞIYAN EŞSİZ BİR ABİDE OLACAK

“1915 Çanakkale Köprüsü sadece bir köprü olmanın ötesinde aziz şehitlerimizin hatırasını da bağrında taşıyan eşsiz bir abide olacak” diyen Ulaştırma Bakanı KARAİSMAİLOĞLU, “Çanakkale Boğazı’nın yakut bir gerdanlık gibi taşıyacağı Köprümüz, şehit atalarına saygılı, milli bağımsızlık bayrağını taşıyan, dünyayla rekabet eden Yeni Türkiye’nin en güzel, en doğru eserlerinden biri olacak” dedi. Gelecek vizyonunun en önemli unsurlarından birinin, Türkiye’nin rekabet gücüne ve toplumun yaşam kalitesinin yükseltilmesine katkıda bulunan; güvenli, ekonomik, konforlu, çevreye duyarlı, kesintisiz, dengeli ve sürdürülebilir bir ulaştırma sistemi oluşturmak olduğunu anlatan KARAİSMAİLOĞLU, bu çerçevede gelecekte görülmesi hedeflenilen Türkiye fotoğrafını daha da netleştirdiğini söyledi.

HEM ÜLKEMİZDE HEM DE DÜNYADA YENİ TEKNİK ATILIMLARA İLHAM VERECEK

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil KARAİSMAİLOĞLU, “Bütünsel kalkınma odaklı mobilite, dijitalleşme ve lojistik dinamikleriyle şekillenen, yeni, etkin ve dünyayı bu coğrafyaya entegre etmeyi hedefleyen iddialı bir sürecimiz var ve bu süreci ulaşımın her modunda başarıyla yönetiyoruz. 1915 Çanakkale Köprüsü ve Malkara-Çanakkale Otoyolu hem ülkemizde hem de dünyada yeni teknik atılımlara ilham verecek. Türkiye Cumhuriyeti tarihine altın harflerle yazılacak 1915 Çanakkale Köprüsü ve Malkara Çanakkale otoyolu açılışına şahitlik etmek üzere 26 Şubat Cumartesi günü aynı yerde buluşmak üzere bütün milletimizi Çanakkale’ye davet ediyoruz” ifadelerini kullandı.
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

Cevat Paşa Mahallesi, Kayserili Ahmet Paşa Caddesi, No:26, 17019 Merkez/Çanakkale
0286 217 1999
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız